niedziela, 27 października 2013

Bonjour !

Dlaczego czas tak szybko płynie ? Wróciłam z Francji 4 dni temu, a dalej ją wspominam. Cudowną, słoneczną, pełną zabytków. Nie omieszkałam kupić kilka drobnych pamiątek. Jedną z nich jest dzisiejsza, bordowa spódniczka. Elegancka, koronkowa, w kolorze wina i tak francuska, że brakuje tylko bagietki :). Założyłam do niej ciepły szary sweterek, jednak jak to w październiku często się zdarza, było mi w nim o wiele za ciepło :). Na nogach czarne kryjące rajstopy, żeby czuć się pewnie, w tak krótkiej spódniczce oraz neutralne botki. Jedyną biżuterią jest dzisiaj zakupiony kołnierzyk. Perełkowy, uroczy, taki, jak sobie wymarzyłam :). Całość jest codziennym zestawem niepozbawionym elegancji :). 








Sweter - New Yorker
Spódniczka - Pimkie
Botki - CCC
Kołnierzyk - Reserved

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :).

3 komentarze: